you've got that one thing

Tjohoo! Äntligen helg, som jag har längtat! Det är ganska illa när man är skoltrött efter endast några veckor i skolan. Men sån är jag. Idag har varit en både rolig och sjukt jobbig dag. Alla har varit ganska trötta (tror jag) så det har blivit mycket skratt åt egentligen rätt tråkiga saker. Nu sitter jag här hemma och lyssnar på one direction och dricker kaffe. Förhoppningsvis kommer papi hem i skaplig tid idag för då åker vi förhoppningsvis in till stan igen och kikar på ny mobbe åt mig. Dags att uppdatera sig lite kanske, och det är nog på tiden med tanke på sprickan över skärmen (som gör att för korta sms är omöjliga att läsa..). Annars då? Ska förmodligen hänga med mina brudar ikväll. Och imorgon är det kulturnatten, kommer "firas" tillsammans med sköna vänner, middag och konsert! Blir nog bra! Det var allt för mig för nu, pusshej
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0