You Are The Best Thing

 
Blev en mysig kväll tillsammans med min fina lillebror. Mat, film, godsaker och skratt bestod kvällen av. Älskade lillebror, vad jag tycker om dig♥ Nu är klockan endast tjugo över tio och jag ligger redan nerbäddad i soffan (som den tant jag är......). Jag blev så otroligt trött i soffan så jag förflyttade mig från soffan till sängen och är nu inte alls lika trött längre så funderar på att slå på en film. Fast i och för sig kommer jag väl bli skittrött så fort den filmen börjar så kanske lika bra att strunta i allt sånt och bara släcka lampan och sova istället? aa, vi får se! Godnatt säger jag nu iallafall. Godnatt fina ni, och tack för att ni varje dag klickar er in här! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0