well i guess sometimes i wish you were a little more predictable that i could read you just like a book for now i can only guess what’s coming next by examining your timid smile

Godmorgon sunshines! Igår var det fredag och jag hade det faktiskt väldigt bra. Först efter skolan hämtade mamma upp mig och vi åkte och mötte upp pappa och gick till forno romano i svava-gallerian och käkade pizza. Rekomenderas! Sen efter det åkte vi iväg till ekeby konstgräs där det skulle vara en rätt viktigt fotbollsmatch för herrlaget i vp. Och herregud vad den måste varit viktigt! Tränarna var klädda i kostym, lagen gjorde en lite coolare entré än vanligt och det var jättemycket folk där och tittade. Faktiskt väldigt kul om jag tar bort det faktum att det söpregnade. Efter matchen åkte vi hem, tog det lugnt och gosade med mami och så. Somnade väldigt tidigt. Nu har jag precis vaknat och ska kila ner och göra iordning en riktig megafrukost. Ciao ♥
 
mamsen & mini-jag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0