we don’t sleep when the sun goes down, we don’t waste no precious time

Hejsan Bloggen! Det blev inte ett sånt långt uppehåll, men just nu är jag på topp och känner för att blogga igen! Måste först och främst tacka mina vänner för att vara de mest underbara personer i världen. Punkt!
Annars då? Veckan har rullat på väldigt lungt. Har haft en chill skolvecka och mycket häng med vänner. Igår kväll hängde jag med de bästa. Satt på ett café till stängningsdags och bara pratade osv. Har ingen koll på vad klockan var alls när jag somnade igår men jag vaknade iallafall vid tio tiden och tog ett-bussen hem. Väl hemma här har jag bara spenderat tid med syskonen. Och ikväll blir det kvalitetstid med lillebror. Mysigt! Ha en fortsatt fin fredag allihopa! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0