There'll be no last chance to promise to never mess it up again Just the sweet pain of watching your back as you walk away

 
Kvällens planer, vilka var att mysa framför film tillsammans med systern, blev inte riktigt så. Istället kom hon hem sent från jobbet, jag var irriterad och trött och hon hade massor att fixa inför imorgon. Så nu sitter jag här istället, på min säng, är hur trött som helst och halvkollar på i rymden finns inga känslor. Morgondagens planer ser just nu jäkligt oklara ut men det får väl lösa sig på något sätt. En sak som är säker är att jag ska sova ut, hur länge jag vill. Nu ska jag koncentrera mig på filmen och sen sova. Helt sjukt hur slut man är på fredag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0