the end's not near

Vissa tillfällen suger det jäkligt mycket att bo på landet. Det här är ett sånt tillfälle. Här sitter jag på mitt rum, fast i Börje. Piss-börje. Jättebra verkligen. Kommer ligga i min säng och ruttna bort. Yes, så blir det. Och nej, jag menar inte att det inte alltid suger. Men när man har lust att hitta på något, och en vän undrar ifall man kan träffas och man då är fast en mil utanför civilisationen - då blir man rätt irriterad. Men ska väl försöka och göra någonting vettigt med den här lördagen iallafall (läs: ligga i sängen, tycka synd om mig själv, äta godis och kolla på film). Men innan jag börjar med det ska jag ta mig en lång dusch. Puss
 
förjävla snygg alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0