om man ska krascha ska man göra det riktigt snyggt

min finaste marf♥
 
Usch för denna dag. Har gått runt och mått piss på grund av min underbara förkylning som verka ha världens beslutsångest och inte kan låta mig vara ifred, har sett ut som ett vrak och det har varit dåligt väder. Blev inte direkt bättre när jag kom på hur mycket jag saknar min fina maria som är i afrika och äter larver, och rider på lejon osv. Blev ännu sämre när jag kom på att jag var tvungen att städa dagis idag. Nu har jag iallafall kommit hem och har resten av kvällen fri och ska väl inte göra mycket mer än att försöka kurera min förkylning, få bort huvud och -illamåendet och kolla på film. Så får det bli. Ha en fin tisdags-kväll allihopa! Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0