Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar. Jag ger dig allt jag har, om det är nåt du önskar

Innan in börjar läsa detta inlägg vill jag varna er, detta är ett otroligt onödigt inlägg och jag skriver det endast för att slippa den jävla uppsatsen!
 
Varför kan inte jag, agnes kristina karolina pettersson, plugga för?! Vad är det som händer i min hjärna då den hör ordet plugga? Nej, jag gör verkligen vad som helst för att slippa plugga. Spelar onlinespel, chattar på facebook, lyssnar på musik, målar i paint (och när fan målar man i paint egentligen?), dricker te, läser massa gamla blogginlägg från min egen blogg, pillar bort mitt nagellack. Ja, jag gick till och med in på vecka.nu bara för att! Fan, jag har nog adhd ändå. Kan ju inte koncentrera mig för fem jävla öre. Nu ska jag försöka ännu en gång. Eller först ska jag gå och käka lite mat. Fan ta dig agnes! Ciaoo
 
Tumblr_m9kq7qikkb1qb02v8o1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0