Jag Letar Efter Nån, Som Säger Mitt På Ljusa Dan: "Jag Är Lycklig Med Dig".

 Hejsan svejsan bloggen! Sorry för dåligt uppdaterat från min sida, men jag har haft rätt fullt upp kan man säga. Igår efter skolan kilade jag hem till Lisa där det blev mys och sleepover. Käkade popcorn, kollade på film och drack te och hade det sådär jättemysigt. Idag är det fredag och helgen fick en bra start i form av fika med min favorit-hanna och hennes underbara & charmiga lillasyster stina. Nu har jag varit hemma ett tag och ska strax hjälpa mami med middagen. Ikväll blir det bara en myskväll med min fina syster. Känns väldigt behövligt och bra! Men idag är det inte bara fredag. Det är även finaste, underbaraste Saras födelsedag! GRATTIS igen Sara! Hoppas du får en underbar kväll. Älskar dig ♥ Nu blir det middagslagning. Puss
 

kanske inte den bästa bilden på sara, men den är härlig och sara är med litegrann iallafall. HAHA

Kommentarer
Postat av: Lisa M

HAHAHA BÄSTA BILDEN!

2012-09-14 @ 19:17:29
URL: http://mattssonlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0