I'll close my eyes, then I won't see the love you don't feel when you're holdin me

Godmorgon allihopa, imorse var jag uppe med tuppen! Vaknade närmare bestämt halv sju. Och konstigt nog var jag hur pigg som helst när jag vaknade. Idag är det kulturnatten här i Uppsala och senare i eftermiddag ska jag och ett gäng brudar träffas hemma hos daisy för lite middag sånt kul. Sen lite senare är det Labyrint och Gnucci som står på schemat! Annars då? Blev ingen ny mobbe för mig igår, istället sa mamma att vi kunde åka in och hänga på låset idag. Men eftersom att både mami och papi fortfarande ligger och grisar i sängen så får vi se. Förhoppningsvis så!! Jag är trött på att gå omkring med stenåldersmobiler med sprickor på skärmen. Nu ska jag dra mig ner och dricka en kopp kaffe och käka ett ägg. Pusshej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0