I wait for him to catch me

Godkväll allihopa! Måndag och ny vecka och dagen har ändå varit hyfsat bra för att vara måndag måste jag säga. Gick i skolan till tjugo i tre och chillade lite på stan tillsammans med inge innan jag tog bussen hem. Väl hemma fikade jag med en chocolate chip cookie som syrran slängt ihop. Inte helt fel att komma hem till det kan jag säga! Sen tog jag tummen ur röven och satte mig med matten och räknade nästan oavbrutet i någon timme. Nu mot kvällningen tog jag en pw med syrran och hunden, som vi är hundvakt åt för tillfället. Riktigt mysigt och välbehövligt. Motion och kvalitetstid med Matilda. Två flugor i en smäll liksom! Nu hade jag tänkt plocka undan lite på rummet, packa väskan till imorgon och lägga fram kläder och sånt. Sen blir det nog sängen för mig. Imorgon har jag sovmorgon igen och sen en lektion, inte helt fel. Kommer nog sitta och plugga på skolan till kvart i tre då jag har utvecklingssamtal, sen blir det troligen gymmet för mig. Men nu har jag inget mer att berätta! Ciaooo ♥
 

38767_large
lite inspirerande bilder från weheartit.com,
den sista är dock kanske lite mer ämnade för alla killar där ute.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0