I don't wanna play the broken-hearted girl

Några sanningar om mig:
  • Jag har väldigt kort stubin och blir otroligt lätt sur & irriterad. Finns ju en anledning till att jag blev utsedd till klassen dramaqueen i min förra klass.
  • Jag har på senaste tiden blivit väldigt pedantiskt och går och småplockar lite hemma nästan hela tiden (tant jag vet), stör mig så otroligt mycket om det bara ligger en tröja på mitt golv. Haha!
  • Om man inte känner mig kan man nog tycka jag är inte jätteframåt person men när man lärt känna mig vet man att jag kan vara rätt så galen, hehe
  • Jag spenderar alldeles för mycket tid framför datorn, och facebook osv. INTE okej när jag tänker efter.
  • Jag kan räkna på en hand de personer som jag verkligen litar på till 100%.
  • Jag har på sistonde fått väldigt lätt att gråta. Kan lyssna på en låt och börja gråta, kolla på ett youtube-klipp och gråta, kan se en reklam om typ unicef och börja gråta. Jag har helt enkelt blivit en jäkligt blödig person.
  • Jag älskar tv-spel! Spelar speciellt cod, dock skulle jag väl inte säga att jag är någon mästare direkt men kul tycker jag verkligen att det är!
 
Och med det tackar jag för mig ännu en gång och säger godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0