Everywhere I'm looking now I'm surrounded by your embrace

Goddagens bloggen! Gårdagen blev riktigt roligt och bra trots lite ändrade planer. Hängde med härligt folk och hade det bra. Kom hem till michelle någon gång strax efter två och låg och snackade ett tag innan vi somnade. Idag vaknade vi vid nio tiden men låg och drog oss fram till halv elva innan vi släpade oss upp och käkade frulle. Drog iväg och städade dagis och nu har jag varit hemma i ungefär en timme. Ska snart ta tag i lite plugg hade jag tänkt och sen ska jag rensa garderoben och fota lite kläder som jag tänkte lägga upp på tradera/blocket. Får se hur det går med det dock, har aldrig sålt grejer på internet! Men nu blir det kaffe och plugg. Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0