But somehow I'm still alive inside You took my breath but I survived I don't know how but I don't even care

 
Vaknade imorse vid sextiden och kilar ner för att väcka mamma. Får då veta att av henne att Matilda skulle skjutsa mig till skolan, så det var bara att krypa ner i sängen igen och sova lite till. Vaknade dock vid halv åtta igen och gick upp och tog en dusch. Nu ska jag bara klä på mig, sen är jag redo för dagen. Börjar tio i tolv så jag har rätt mycket tid kvar att döda. Blir nog nått satc-avsnitt eller så. Ikväll blir nog en riktigt tråkig kväll, har inga planer alls. Men rätt skönt ändå då jag fortfarande inte är helt frisk. Men nu ska jag sluta skriva, pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0