And I love your hands, I let them lead me into the cage So tender but your body was warm, and so frail, But your eyes like mine, the color of ice

Slutade för ca en kvart sedan och sitter nu i skolans cafeteria och väntar på att klockan ska slå fem då Michelle slutar. Blir en mysig fika på stan och en massa snack. Snäll jag är som väntar! Hihi... Dagen har varit bra, dock så hade jag ingen bra morgon så jag var väl minst sagt bitter imorse. Men det vände som tur var och nu är jag på bra humör. Har inget mer att skriva för tillfället, så ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi antagligen ikväll när jag kommer hem!
 

bjuder på en gosig bild från i lördags, 
lånad av lisa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0