You can tell them that I've been from hell and back

Godmorgon allihopa! Sen vi hördes sist har jag haft riktigt bra dagar. Åkte som sagt hem till Hanna i söndagskväll och sov där. På måndagen åkte vi ner till stan och chillade runt och lunchade osv. Mamma plockade upp mig vid halv fem och vi åkte iväg och handlade lite. Vid sjutiden kom börjegänget hem till mig och vi satt och snackade, skrattade och hade det mysigt. Så underbart att jag känt dessa människor större delen av mitt liv och att vi fortfarande har så bra kontakt! Nu ligger jag i sängen och drar mig. Vaknade vid sju och fick panik för jag fick för mig att jag skulle till skolan. Sen kom jag på att det var lov men då var det tyvärr omöjligt att somna om igen. Men nu ska jag slå på en film och bara dra mig lite i sängen. Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0