Will You Still Love Me Tomorrow?

Riktigt bra fredag måste jag säga. Har varit glad och skrattat åt det mesta. Geografilektionen som i vanliga fall brukar vara en plåga var idag väldigt kul tack vare inge, gustav och alva. Efter skolan var det tänkt att jag skulle hem till ingrid och hänga där, och efter lite tågstrul så blev det så också. Så där har jag hängt hela kvällen och haft det riktigt bra. Har snackat, kollat film, käkat godis och hängt med inges syrra. Riktigt bra fredagskväll måste jag säga! Kom hem för ca en halvtimme sedan och har precis krypit ner i sängen. Är dock inte ett dugg trött så hade tänkt slå på en film eller något. Men godnatt på er så hörs vi mer imorgon! ♥
 
ingridPingrid & agnesPanges♥
(lite internskämt möjligen ..)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0