Sakta går hem genom stan

Godkväll allihopa! Den här dagen har varit så otroligt bra. Jag har varit glad dagen igenom (tror jag) och allt har gått som på räls. Hade sovmorgon fram till halv två så jag och inge hängde hemma hos sara och mös där innan vi begav oss till skolan. Efter skolan gick jag och Inge på bio och såg Taken 2. Och åååh, så bra den var!! För er som har sett ettan: Gå och se tvåan! För er som inte sett ettan: Se den och se sen tvåan!! Efter bion traskade jag iväg mot gränby där papi befann sig, väldigt skönt med en liten kvällspromenad genom ett lugnt uppsala faktiskt. Väl där åkte jag och papi hem. Nu har jag precis krypit ner i sängen och tänkte kika lite olika bloggar och sånt innan jag ska sova. Tänkte skriva att det är ju en lång dag imorgon, sen kom jag på att jag faktiskt slutar klockan tolv. Softisch! Men puss och godnatt på er fina läsare ! 
 
fiiinaste ingrid!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0