Över taket slocknar stjärnor vi inte visste fanns

Goddagens allihopa! Anledningen till dålig uppdatering igår är på grund av en dator som vägrar att funka. Om det finns en övre makt där uppe någonstans så hatar nog dom/den/det mig just nu. Min skoldator är trasig och där med allt skolarbete borta. Jahapp, bara att börja om på uppsatser, powerpoints osv.. Annars då? Var på en intressemässa idag som var så ointressant att namnet var rätt så komiskt. Efter det åkte jag till ikea med två av mina vapendragare och käkade billig lunch och gick runt och kikade lite. Ikea alltså, hur mycket man än skattar ikea kommer det alltid att vara underskattat! Jaa, jag är en snål svenne som blir så otroligt lycklig av att betala femton kronor för en lunch. Kom hem för ett tag sedan och resten av den här kvällen kommer gå åt till att plugga. Kul liv. Ska försöka hinna med en springrunda också om vädret tillåter. Puss på er fina ni! (bjuder på en bild på favvoartisten just nu) 
 
jonathan johansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0