Och när du kommer ska jag sitta här och ta allt som du ger mig och när du går vet jag att du snart är här igen

 
Godmorgon allihopa! Igår kväll åkte vi hem till mormor för lite middag och för att träffa hennes snubbe som hon gått och skaffat sig. Väldigt trevligt faktiskt, kul att se mormor så glad! Kom hem vid elva och gick och la mig på en gång. Somnade som en stock och vaknade imorse vid åtta tiden enligt min mobil, men eftersom vi ställde tillbaks klockan inatt måste jag alltså ha vaknat vid sju. Alldeles för tidigt egentligen men jag har legat och dragit mig fram tills nu. Senare idag ska jag förmodligen träffa hanna, ska bli kul då det var rätt längesen vi sågs! Men nu - frukost. Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

den där kvällen alltså, bästaa!
ses ikväll darling :*

Svar: älskar dig, babe <3
Agnes Pettersson

2012-10-28 @ 15:25:37
Postat av: fanny

Agnes om ni var i lill staden skulle ni ringt och kommit förbi och sagt hej!
Saknar dig!
KRAM

Svar: ååh, vi måste ses snart! SAKNAR DIG <3
Agnes Pettersson

2012-10-28 @ 18:52:08
URL: http://www.detlillaenkla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0