Jag skulle ge dig Allting du pekar på Men bara när du inte hör Vågar jag säga så

gammal bild från kinesiska muren.
 
Denna dag alltså. Har varit jobbig som fan, då det verkligen gick upp för mig hur jävla massa plugg jag har just nu. Saken med mig när jag har mycket i skolan är att jag går in i någon sorts pluggstrejk. Varför jag gör det vettefan då jag verkligen inte tjänar ett skit på det - möjligen dåliga betyg. Annars då? Är bara allmänt sur och grinig just nu. Känns som jag gör fel val, prioriterar saker jag egentligen inte borde, gör mig själv besviken, gör andra besvikna, säger saker jag inte borde osv. Ja, jag vet inte. Det kanske bara sitter i huvudet men just nu är det så iallafall. Men för att göra detta inlägget lite roligare och gladare vill jag skicka en hälsning till min fina vän Ingrid - för att du alltid får mig på bra humör och gör mig så otroligt glad. TACK för att du finns! ♥ Och med det tackar jag för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0