JAG ÄR LYCKLIGARE NU

Har haft mina upp och nergångar nu på senaste tiden. Har varit instabil, har varit ur balans och haft det rätt jobbigt om jag ska vara riktigt ärlig. Har slutat umgåtts med vissa, och kommit närmare andra. Och det är när allt kommer omkring som man verkligen inser vilka personer som det är värt att hålla fast vid och vilka som man lika gärna kan leva utan. Vilka som kommer stå kvar vid din sida oavsett vad. Och jag mår så himla mycket bättre när jag äntligen insett det. Man ska inte umgås med personer som får en att må dåligt. Från och med nu håller jag mig till dem som får mig att le och som får mig att känna mig värdefull och lycklig. Jag är tacksam över att vissa saker har hänt på sista tiden som fått mig att inse detta för jag är så otroligt mycket lyckligare nu ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0