I’ve asked about you and they told me things But my mind didn’t change And I still feel the same

du är bland det bästa som har hänt mig♥
 
SÅ skönt att det snart är helg igen! Dock går veckorna så fort just nu att jag nästan blir rädd. Dagen har haft sina nergångar och sina uppgångar. Gjorde idrottsredovisningen (som var att köra en del i ett friskispass inför klassen) och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Tog fel på en timme efter skolan vilket slutade i att jag satt och väntade på bussen i en timme och tjugo minuter, dock hade jag bästis i andra endan av luren så det gick hyfsat fort ändå. Nu har jag varit hemma ett tag och tänkte plugga lite, och senare köra lite hemmaspa. Juste, jag har skaffat twitter. Har dock inte riktigt kommit in i det men man gör väl det med tiden - speciellt när man har ingrid (twitterberoende "hej ingrid") som vän. Nu blir det uppsats, sen käk. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0