I can never be brave Cause you make my heart race

Sitter här i den skönaste badrocken någonsin och funderar på vad för kläder man ska dra på sig denna kväll. Om ca två timmar ska jag befinna mig hemma hos Sofie tillsammans med brudarna. Dock är vi minus två ikväll då michelle är sjuk och amanda inte är hemma. Men nu ska jag fortsätta fundera ut kläder och lyssna på one direction, puuuss
 
inte den fagraste bilden kanske, men vad gör det om hundra år.
Pik till mig själv: Boka tid hos frisören och gör dig av med de där slitna topparna

Kommentarer
Postat av: Liborius

hoppas du har en bra lördagskväll<3

Svar: tack så mycket ! :)
Agnes Pettersson

2012-10-06 @ 21:46:37
URL: http://liborius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0