du är bäst nu men du var bättre förr

 
Jahapp, då var söndagen här och idag vaknade jag jättetidigt och låg och drog mig i sängen. Låg och funderade och kom och tänka på att jag på senaste tiden verkligen fått klart för mig vilka som verkligen är äkta vänner och vilka som verkligen är mina närmaste vänner. Har blivit besviken, har blivit glatt överraskad osv. Skönt att veta det, veta vilka som är värda att bry sig om. Annars då? Ska försöka ägna hela den här dagen till plugg. Ska varva geografi med matte, osv. Nu ska jag iallafall gå ner och ta mig lite kladdkaka! Puss på er fina

 
min fina
 

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

älskar dig<3

Svar: älskar dig också, bästa <3
Agnes Pettersson

2012-10-21 @ 13:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0