You'd better stop before you go and break my heart

Okej, såfort jag säger att jag inte vill blogga får jag alltid sån jäkla lust att blogga. Så ska försöka hålla humöret uppe och blogga på som vanligt. Har haft en lugn och mysig helg med vänner och familjen. Oerhört välbehövligt och oerhört skönt. Hade också ett bra snack med mamma och hon fick mig att inse lite saker som jag nog behövde hjälp med att inse. Idag har jag hängt med Emmy och Lina på stan ett tag innan jag tog bussen hem. Hade tänkt göra mami glad och städa lite här hemma innan jag sätter igång med pluggandet. Hoppas ni haft en bra start på veckan allihopa. Puss♥
 
 
 
Tumblr_lp5muimt4b1qbpwzeo1_500_large
3191_9c57_430_large
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0