When you try your best, but you don't succeed

Godkväll bloggen! Onsdagkväll och för mig blir det fredag imorgon. Ska nämligen till kusinerna i norr så åker imorgon kväll så blir lite långhelg för min del. Sjukt behövligt efter denna vecka, som även den kantats med flera gupp både i skolväg och privat. Har börjat lära mig hur man på bästa sätt spelar att man inte bryr sig, och hur man på bästa sätt tränger bort tårar. Börjar bli jäkligt bra på det måste jag säga! Är sjukt skoltrött just nu. Tänker tanken att hoppa av skolan flera gånger varje dag och varje morgon är det jobbigare än någonsin att ta sig upp. Men jag försöker kämpa på så gott det går. Snart är det jullov iallafall. Skönt det! Nu ska jag sova. Ha det fint vänner! PUSS
 
bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0