Now and then I think of when we were together Like when you said you felt so happy you could die

Godmorgon på er solstrålar! Vaknade för ungefär en kvart sen och har bara legat och dragit mig i sängen fram tills nu, vilket jag i och för sig gör fortfarande. Börjar fem över tio idag (men är man lantis måste man gå på upp tidigt ändå). Och eftersom det är långdag slutar jag inte förrens halv fem och då ska jag hänga med hem till Inge. För hon jag och Henna ska sitta uppe hela natten och ha valvaka. HAHA, är väl inte sådär jätteinsatt i valet men lite insatt är jag och tycker det är rätt spännande faktiskt. Men det blir ju vad man göra det till och med Inge och Henna kan inget gå fel. Nu ska jag upp och duscha. Hörs när vi hörs. Btw så hänger jag nu mera mycket på twitter. rosa_95_Agge heter jag där, och för er som undrar så är det ett rätt så internt skämt mitt namn på twitter. Haha. Men harebra, heej♥
 
Dessa två ska jag alltså hänga med ikväll/natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0