I've fallen for your eyes But they don't know me yet

Goddagens bloggen! Helgen fick en riktigt bra start tillsammans med min finaste Hanna. Vi tog det väldigt lugnt, kollade på film och pratade osv. Så himla lycklig som har henne vid min sida. Kvällen slutade i en varm famn vid fyratiden och jag vaknade inte förrens vid elvatiden idag. Rätt sent för att vara jag. Tog bussen till stan för att kolla på lite julklappar, dock utan framgång men jag blev alldeles för uttråkad av att gå själv så jag åkte hem istället. Idag och ikväll ska jag inte göra någonting. Tänkte lägga mig i soffan redan nu och bara ta det lugnt. Behövligt efter den här helvetesveckan med gråt, skratt och massa andra jävla känslor. Men nu får det vara nog, ha en fin lördag allihopa! PUSS
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHA, denna bild går inte att beskriva med ord, blir rädd för oss båda två!
Du är världens bästa min vän, KÄRLEK till dig.

Svar: hahaha, så himla underbar!Älskar dig finaste bästa <3 du gör mig hel
Agnes Pettersson

2012-11-25 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0