I Hate That I Love You

Skriver detta inlägg endast på beställning av bruden ovan.
(som jag för övrigt saknar ganska sådär jättemycket)
 
Jaaa, godkväll gott folk! Händer rätt så mycket faktiskt i mitt, i vanliga fall, rätt ohändelserika (om man kan säga så) liv. Dock är det mesta som händer nu bara bajs och inte värt att ta upp här i bloggen. Fokuserar istället på allt bra som: Har börjat hänga mer med några människor som jag gillar grovt mycket och trivs med, ska ha fredagshäng med Hanna imorgon, ska förmodligen på fest på lördag, jag har fått två komplimanger idag, folk säger hela tiden att jag blivit smalar. JA, det där var ett urval bra saker i mitt liv. Har inget mer att skriva, ska sova nu men nu har jag iallafall skrivit. Bajs på er allihopa! Ciaooo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0