Du är den vackraste jag mött, inte tuff och kall och hård som andra, du har väckt upp det jag trott var dött.

 
Hejsan allihopa! En fin och lugn lördag har det varit idag. Åkte iväg till Börje fritids vid ett-tiden för att gå på det årliga bingot. Det var roligt tack vare att jag hade min finaste Hanna vid min sida. Allt blir roligt då! Nu på kvällen har jag gosat med mamma i soffan framför Så mycket bättre. Nu tänkte jag krypa ner i sängen och slå på en film. Imorgon blir det lite släktträff hemma hos farmor och farfar. Alltid lika mysigt att träffa fina släktingarna! Men hoppas ni har en fin lördag, och för er som är ute och festar - Grattis, ni kommer vara så bakis imorgon (och jag är möjligen en aning avis på er faktiskt). Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla blir inte bakis

Svar: haha, nej men de som blir det :)
Agnes Pettersson

2012-11-18 @ 20:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0