den vackraste stunden i livet var den när du kom och allt var förbjudet.

fina lina♥
 
Godkväller allihopa! Tisdag idag och dagen fick inte den bästa starten men efter en del snack med den fina bruden på bilden ovan blev allt bra. Hon gör mig väldigt glad ska jag säga er. Annars då? Istället för att sluta halv fem idag slutade jag strax innan fyra och hann därför med den tidiga bussen. Så kom hem för ungefär en och en halvtimme sedan och har sedan dess fikat med syster, snackat en hel del med syskonen och busat, hehe.. Nu hade jag tänkt ställa mig på crosstrainern och träna lite, ska testa hoppa hopprep sen också (haha). Men ha en fin tisdagkväll hörni! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0