You couldn't keep your hands to yourself

1. fint glas 2. sommarvärme! 3. chokladbollar


Halloj! Gårdagen blev precis så bra som förväntat. Frossade i mat vilket slutade med att 12 tjejer hamnade i total matkoma. Men vi hade kul ändå! Spelade spel, pratade, skrattade, dansade och bara mådde! SUPERBRA lördagkväll helt enkelt! IDag har jag mest softat. Räknade en hel del matte typ precis när jag vaknade sen när jag kände för en paus så la jag mig ute i solen och har typ legat där till för en stund sen. Har precis slängt ihop en pastasallad och lite chokladbollar till ikväll. Ska nämligen ha picknick med ligan någonstans i våran fina stad. Så det blir nog inte så bra med uppdatering idag heller, för klockan sex tar jag hojen och trampar iväg mot stan. Men ni får ha en fin kväll! Ta vara på den här kvällen, med tanke på att det är sista fria kvällen innan skolan börjar! PUSS alla läsare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0