we only live once So don't blow it, take a chance To do exactly what you want

Tillslut somnade jag iallafall. Vid tvåtiden någon gång och jag är förvånansvärt pigg idag ändå. Vaknade vid nio någongång och jag har hunnit käka frukost och läsa lite i en bok som vi måste läsa i skolan. Idag ska jag först ut och springa, måste dock vänta lite eftersom jag precis ätit och kommer dö av håll annars, sen kommer sanna hit! Ska bli jättemysigt med tanke på att det var år sen (med viss överdrivt) som vi sågs. Det blir eurovision och varma bananer med choklad, kan helt enkelt inte gå fel! Nu ska jag smälta frukosten lite och lyssna på ulrik munther. Ha en fin lördag allihopa! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0