vi kan gå genom eld, bara för ikväll

Ligger i sängen och lyssnar på musik som så väldigt många kvällar förut. Har jobbat idag så lite pengar har man tjänat, sen ganska så nice med tanke på att vi bara är tio dagar in i maj och jag bara har fyrtio kronor kvar på kontot. Men iallafall. Helgen ser iallafall ut att vara spikad och jag tycker det ser ut att kunna bli väldigt bra! Nu ska jag sova, men ni får njuta av denna bild tills vi hörs nästa gång! PUSS OCH GODNATT ♥

HAHA! den här bilden är dock lite utav ett internskämt mellan mig och towe!
toooowe, ser du vilken bild ?! HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Lisfis

Vad ska du göra i helgen agge? :D

2012-05-10 @ 22:52:52
Postat av: towe

hahahahaha :DD

2012-05-11 @ 08:00:30
Postat av: Anonym

"jag räknar till tre, 1 KAST "

2012-05-11 @ 12:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0