Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen

Alltid dessa kvällsinlägg när jag gått och lagt mig. Behöver jag ens berätta vart jag befinner mig just nu? Och vad jag gör? Jag säger det iallafall, till er som inte vet. Jag ligger i sängen och lyssnar på musik. Som alldeles för många kvällar tidigare. Gud, jag har verkligen inget liv! Kvällen har iallafall blivit en bra kväll trots det faktum att jag anmält mig till sommarskola och med det kommer ägna fyra veckor av mitt sommarlov till skolan. Men mina fina bror har fått mig på bättre humör. Min lilla solstråle, tycker om dig♥ Nu hade jag tänkt försöka sova, trots att jag inte är ett dugg trött och hellre vill kolla på roliga youtubeklipp. Godnatt allihopa!


Ja, jag är en dryg syster som alltid vill ta massa gulliga bilder
& ja, abbe har ett förkläde på sig. Sjukt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0