I tell my love to wreck it all, Cut out all the ropes and let me fall

Blev en myskväll med hannis igår. Packade med oss muffins, jordgubbar, coca cola och filtar och vandrade ner och satte oss vid en av fyrisåns alla bryggor. Blev snack, lite livedans och skratt. Traskade hem och där fortsatte snacket, och kvällen avslutades framför livet är en schlager. Så mysig kväll med min fina! Cyklade hem från henne vid tolvtiden idag och det kan ha varit bland det jobbigaste jag gjort. Nej inte riktigt. Men motvind hela vägen från stan ut till börje är inte kul kan jag säga. Just nu sitter jag och försöker plugga lite matte, kollar på roliga filmklipp på youtube och försöker planera kvällen. Ser lite luddigt ut men jag har en del saker spikade. Men nu har jag inget mer att skriva, så pusshej!

just nu - lagom pigg och fräsch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0