Please won't you understand that without you by my side there's no me

Första skoldagen efter långhelgen. Har varit en hyfsad dag. Inge och jag traskade till lutis på håltimmen, jag för att köpa godis och Inge för att köpa morötter (haha), dock sprack Inges morots-påse påväg till skolan så det blidde inge morötter för henne. HAHA! Förlåt inge, men det var rätt kul! Och på naturkunskapen såg vi något som skulle likna typ tecknad porrfilm. HAHA! Rätt kul det också, dock jävligt konstigt.. Efter skolan gick jag till fyris och mötte towis och vi traskade till ica, köpte lite gott och satte oss och gottade i solen och efter ett litet tag kom också maria. Så mysigt med mina fina. Nu har jag precis kommit hem och tänkte sätta mig i solen men det verkar som den gått i moln, så det  blir väl lite matte istället då. Jahapp.. Men ha en fin eftermiddag allihopa! PUSS

jag ber om ursäkt över att bildcollagen blir så pluttiga,
vet dock inte hur man ändrar sånt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0