Peace, Love & Understanding

Har precis gjort färdigt mitt bidrag till knytkalaset hos daisan - kladdkaksmuffins. Och ja, hippie-tema ikväll alltså. Så här sitter jag med vågigt hår, stora (jobbiga) örhängen i öronen, en poncho och en virkad väst. Typ så ja! Och jag är på bra humör. Mätt eftersom jag åt för mycket kladdkakssmet, men glad ändå. Det kommer bli en bra kväll ikväll. Jag kommer umgås med fina vänner och äta gott. Det kan aldrig gå fel! Men nu måste jag göra färdigt det sista. Kaaanske skriver ikväll när jag kommer hem men troligtvis inte. Men tills vi hörs igen får ni ha det bra, så får ni en bild på mig över hur jag ser ut ikväll! PUSS♥

självklart är peace-tecknet på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0