Om jag tappar fästet och trillar ner ska jag klättra upp igen

Halloj gott folk! Haft en bra dag? Min har varit hyfsat bra. Slutade lite tidigare eftersom vi hade prov och då traskade jag och fina lina ner på stan och tog en ekonomisk fika på donken. Nu har jag precis kommit hem och sitter just nu och äter en ostmacka (tror jag blivit beroende av det ärligt talat) och dricker te. Ikväll ska jag hjälpa syster som ska på studentskiva (inte ett dugg avis..) och våffla hennes hår och klä ut henne. haha! Sen ska jag faktiskt iväg och jobba. Ska städa på ett dagis. Är dock lite rädd eftersom det typ spökar där! Haha. Men nu ska jag bara chilla ett tag sen ska min älskade papi hjälpa mig med matte! Ha en fortsatt fin torsdag allihopa! Idag bjuder jag på två bilder. En på min goda mellis och en på mina otroligt snygga strumpor idag, haha! PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga strumpor

2012-05-10 @ 16:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0