om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Jaha. Då är det ett år kvar till nästa valborg. Men valborg 2012 har iallafall varit GRYMT! Var med mina underbara brudar hela dagen och kvällen och vi har hängt med en massa ursköna människor. Drog till storvreta på kvällen för grillning med brudarna och några sköna grabbar. Valborg har bjudit på många skratt, god mat och flera grymma minnen. Och kvällen avslutades hemma hos min fina lisa med te och mackor.  ÅH, vad jag älskar mina vänner ♥ Tack alla som varit med och gjort min valborg så bra som den varit ! Bjuder på en av tre bilder som togs med min kamera under kvällen. PUSSHEJ ♥


Kommentarer
Postat av: Inge

HAHAHAHHAHAHAHA bilden!!!

2012-05-01 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0