Kändes förjävligt innan men det börjar bli lite bättre nu min vän

Ligger nu i sängen helt slut efter denna dag. Humöret har gått i vågor och jag har hunnit vara både ledsen, glad och förbannad. Just nu är jag glad. Jag är på bra humör för mina vänner är de bästa som finns och för min familj är så underbar! Har räknat en jädra massa matte har jag också. Och vet ni vad?! Jag, tjejen med F-varning i matte, klarade en C-uppgift nästan helt själv! Så lite smått stolt över mig själv är jag väl för tillfället! Just för tillfället iallafall. Ligger som sagt i sängen med min nalle, lyssnar på håkan hellström och försöker komma på nått hyfsat att ha på sig imorgon. Har väl egentligen ingenting att skriva, men en liten extra hälsning till Fina Lina, som skulle kika in här! HEJ LINA :D Men nu får det vara nog. Och i brist på annat får ni en bild på mig och min brori från igår. När han ville spela LOL och jag ville vara dryg och ta söta syskonbilder, slutade med en sur albin och en skrattig agnes! Puss och godnatt allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Naaaw jag känner mig hedrad Agge!! C:

2012-05-14 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0