I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me

Det är egentligen tänkt att jag ska sova just nu. Men eftersom sömnen inte ens är i närheten så passar jag på att skriva lite om min finfina kväll. Mötte upp mina brudar, satte oss i stadsparken och bara chillade med livet. Käkade, träffade på tre sköna snubbar, pratade, skrattade och bara mådde. Det var en sån där perfekt sommarkväll! Nu längtar jag ännu mer till sommarlovet, då man kan göra det här varje dag om man nu känner för't! Just nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och försöker bli trött. Imorgon blir det plugg, sista matterycket innan nationella! SHIIIIT... Men ska försöka sova, så man kan gå upp hyfsat tidigt imorgon. Puss och Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0