Du säger att du minns och att det känns som igår, Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Idag har varit en fin dag faktiskt. En bra dag. Jag har umgåtts med betydelsefulla personer, min plånbok (som jag glömde i stadsparken är fredags) är återfunnen(!!!) och mina ben har fått lite färg (dock med lite fusk). Nu ligger jag i min säng, i ett perfekt svalt rum, lyssnar på melissa horn och är inte ett dugg trött. Men ska nog försöka sova ändå. Imorgon är det måndag och vi har två lektioner och en håltimme mellan 10.00 till 12.10. Men okej, nu ska jag sluta babla på och försöka få mig en blund. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa Mattsson

vi börjar 8.30 aggis! :D

2012-05-28 @ 06:58:08
URL: http://mattssonlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0