Dry your eyes mate, I know you want to make him see how much this pain hurts But you've got to walk away now.


Just Nu - ligger i sängen och drar mig, lyssnar på musik, chattar med underbaraste, finaste towis och funderar på vad man ska hitta på idag. Vill egentligen bara ligga under täcket hela dagen men eftersom hela lördagen gick åt till att ligga i sängen och tycka synd om mig själv så måste jag göra den här dagen till något skapligt bra. Ska nog ta en springtur, springa av mig ångesten. Jag är däremot glad över alla underbara vänner jag har, och min fina familj. Som bryr sig om mig och som visar att jag faktiskt betyder något. TACK ♥ Nu blir det frukost. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0