And after all that we’ve been through We gotta find a way to move on

Torsdag idag. Och oj en sån bra dag det har varit! Har varit sol och fint fastän folk sagt att det typ skulle snöa idag. Hade ingen samhällskunskap vilket ledde till lunch på bryggan med mina bruds. Efter skolan traskade jag och moe ner på stan och efter ett tag gick vi till vårat café och satte oss och senare kom även sara. Blev en standardfika helt enkelt med prat och skratt. Nu sitter jag hemma och ska snart gå ner och hjälpa papi att göra våfflor. Imorgon är det fredag och det vankas festligheter! Men okej, nu har jag inget mer att skriva så ni får njuta av fyra bilder från dagen. Två från fiket och två från bussen hem (och nej, jag är inte seriös på bussbilden, skulle ba visa vilket roligt sällis abbe va). Ha en fin torsdagkväll. PUSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0