Allting kommer bli bra tillslut, du ska se att allting ordnar sig

Godmorgon! Imorse hade jag jättesvårt att kliva upp. Jag var för trött och sängen var för skön. Men när pappa sa att vi skulle ha byggarbetare hos oss över dagen som skulle vara där om ungefär fyrtiofem minuter så var jag tvungen att kliva upp, så dom inte möter en nyvaken, halvnaken agnes! HAHA. Nu sitter jag här på kattes torg, med en kaffe, en macka och en avslagen cocacola i väskan. Svenskan är inställd så vi har egentligen sovmorgon men som alltid kommer jag hit tidigt och sitter och häckar. Och jag måste vara den konstigaste personen som finns, men jag tycker det är rätt nice. Just för tillfället är jag omringad av massa naturare som snackar om jordens oljeresurser. SUCK! Men okej, ska försöka plugga lite psykologi nu så jag inte gör bort mig totalt på provet. PUSS

bjuder på en otroligt smickrande, men ändå lite nuttig, bild på mig och min fina.
DU VET VÄL OM ATT DU ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN?♥


Kommentarer
Postat av: LISA

Tack aggelito! :D

2012-05-10 @ 09:09:06
Postat av: Liborius

så söt bild:D

2012-05-10 @ 11:01:17
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fin blogg! :) Hoppas du får en fortsatt bra kväll, kram!

2012-05-10 @ 21:28:40
URL: http://yingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0