alla vill till himmelen men ingen vill dö

Igår kväll cyklade jag till gamlis och min vän maria för en myskväll där. Blev kubb och fotboll med henne och towe. Towe höll på att vinna men sköt ner kungen! HAHA, så klantig! Idag var jag ju egentligen ledig men hade ett muntligt prov i tyska. Gick skitdåligt och jag höll typ på att börja skratta hela tiden! Men nu är det gjort och det är skönt. Ikväll blir det häng i stadsparken med underbara vänner. En perfekt början på helgen!
Just nu: Sitter på mitt rum och firar in helgen lite med ett glas vitt vin! Ha en fin kväll allihopa, puss!

HAHA! tror ni jag är skön eller?
Det är päronsaft i glaset, inget annat! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0