the rushing of my blood Is like rivers running wild

Söndag igen då. En hel vecka har gått och helgen är slut. Jorå, känns väl helt okej.
Gårdagens tjejmiddag blev kanoners. Tacos, prat, kladdkaka och massa skratt blev det och det var väldigt mysigt. kul att träffa personer man inte träffat på ett tag och så. Vid halv ett åkte jag och sara bussen mot bälinge och hem till sara för att fortsätta mysstämningen med gamla videoklipp. skratt och gos. och efter några om och men tog jag sista bussen, och kvällen fick ett mysigt avslut. Idag har jag umgåtts ännu mer med sara. Puss på dig bögjävel (haha) ♥ Nu sitter jag här, lyssnar på forever young, har en gnuttasöndagsångest och ska strax släpa mig mot duschen. Och imorgon är det ju då måndag, vilket betyder långdag. Halv nio till fem. Fyfan. Gör slut på mitt lidande nästan. Fast nej, jag klarar det. Vänner och massa fika får bli min kraft imorgon. Men nu ska jag ta en varm dusch, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0