now you're gone, there's like an echo in my head

bara för att jag köpte ett cocacola-läppbalsam idag
(sjukt onödigt men ännu mer värt. haha)

Va så sjukt trött att det kändes onödigt att sitta uppe med familjen och kolla på en film som ändå sög. Så kan ni möjligen gissa vart jag är nu? Liggandes i min sköna säng såklart, vart annars liksom? Ganska skönt ändå. Brukar vara väldigt trött på fredagar så. Och imorgon är det lördag. Ska möta upp sarisen på stan någongång vid typ lunch kanske och kika runt lite. Sen lite senare drar vi hem till jenni och firar hennes birthday med några andra tjejer. känner på mig att det kommer bli mys! Nu ska jag nog sova faktiskt,
puss&godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0